Logo cytrynowy.pl
System wspomagania produkcji mebli

System dla producentów mebli

Nowe technologie pozwalają przyspieszyć i ułatwić procesy produkcyjne zachodzące w firmach meblarskich. Nasze oprogramowanie daje możliwosć zarządzania produktami i komponentami (półproduktami) orach ich kontrolę w stanach magazynowych a także weryfikację wprowadzonych wcześniej zamówień (za pomocą integracji systemów lub przez formularz). Przy pomocy wydrukowanych etykiet oraz ich skanowania (przez pracowników) na każdym etapie produkcji system przekazuje informacje administratorowi, by mógł podglądać je w czasie rzeczywistym. Zgromadzone dane mogą zostać wykorzystane między innymi do: generowania wypłat akordowych, statystyk sprzedażowych, kontroli zaladunków (np. ograniczenia ładowania produktów niedopisanych do załadunku) i wiele innych. Zachęcamy do sprawdzenia szczegółowej specyfikacji.

Podstawowe kroki wdrożenia systemu

Krok

1

Dodaj przedmioty, które produkujesz

Wprowadź do systemu wszystkie nazwy produktów, które wytwarzasz aby podpinać je do zamówień.

Krok

2

Uzupełnij produkty w komponenty oraz kwoty akordu

Do produktów dodaj komponenty (półprodukty) a także kwoty akordu dla odpowiednich typów pracowników.

Krok

3

Dodaj pracowników

Uzupełnij system o pracowników oraz przypisz im typ (np. tapicer, szwaczka, krawcowa, magazynier).

Krok

4

Sciągnij zamówienia lub wprowadź je ręcznie

Wykorzystaj integrację (np. z allegro, Twoim sklepem itp.) lub wprowadź dane zamówień przez formularz.

Krok

5

Zarządzaj produkcją

Kontroluj statusy realizacji zamówien, stany magazynowe, załadunki, wypłaty itp.

Specyfikacja systemu (funkcjonalność)

System ma możliwość zarządzania między innymi:

  • pracownikami,
  • statusami zamówień,
  • zamówieniami,
  • gotowymi produktami oraz ich stanami magazynowymi,
  • półproduktami (komponentami) oraz ich stanami magazynowymi,
  • kontrahentami,
  • podwykonawcami,
  • magazynem.

Funkcje ułatwiające produkcję, które należy wyszczególnić:

  • drukowanie etykiet zamówień oraz ich skanowanie na każdym etapie produkcji (np. przez krojczą, krawcową, piankowacza, tapicera, pakowacza, magazyniera),
  • generowanie etykiet dla zamawianych półproduktów oraz ich skanowanie (po zeskanowaniu uzupełniają się stany magazynowe),
  • zliczanie ilości półproduktów aktualnie potrzebnych do produkcji, na podstawie wprowadzonych zamówień,
  • możliwość ustawienia odpowiednich półproduktów dla produktu (wprowadzając zamówienie trzeba uzupełnić te, które są zmienialne),
  • generowanie raportów wypłat dla każdego pracownika,
  • skanowanie etykiet przy załadunku (ograniczanie ładowania produktów niedopisanych do odpowiedniego załadunku),
  • wysyłanie zamówień do panelu podwykonawcy,
  • selekcje i segregacje wprowadzonych zamówień,
  • drukowanie raportów, list załadunkowych, statystyk itd.

Filmy

Kontakt

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.